GRY

wtorek, 11 listopada 2014

Sny? Pomocnik?

Dostałam cztery maile na temat "Jak zmieniłaś kursor?" i dwa na temat ''Jak dodałaś muzykę?", dużo było na ten temat, więc nie wiem dlaczego ludzie jeszcze się pytają, ale mogę napisać.

Muzyka:
1.Wchodzimy na stronę scmplayer.net
2.Najpierw wybieramy sobie wzór naszego odtwarzacza.
3.Potem na dole jest NEXT, wciskamy. (Albo u góry EditPlaylist)
4.W pierwszą rubrykę wpisujemy tytuł jaki ma być na odtwarzaczu, a w drugą rubrykę adres z youtube. (Jeżeli chcesz więcej piosenek niż możesz tam wpisać, wciśnij Add More Songs)
5.Następnie wciskamy NEXT. (Albo u góry Configure Setting)
6.Gdy już skończymy wciskamy DONE i kopiujemy kod.
7.Gdy już skopiowaliśmy wchodzimy na bloga i wchodzimy w zakładke układ.
8.Wciskamy dodaj gadżet i wyszukujemy HTML/JavaScript (dodaj gadżet) i wklejamy tam nasz kod.

Shuffle Playback- odtwarzanie losowe.
Auto Play- włączanie automatyczne.
Default Volume- początkowa głosność.
Placement of Player Bar- miejsce, w którym ma być odtwarzacz:
                                    a) Top- na górze.
                                    b) Botton- na dole.

Kursory i spadające obiekty:
1.Wchodzimy na stronę 404bajery.pl
2.Wchodzimy w zakładkę kursory/spadające obiekty.
3.Wybieramy wygląd, kształt, kolor...
4.Wciskamy, pojawi się nam wtedy kod, kopiujemy go.
5.Gdy już skopiowaliśmy wchodzimy na bloga i wchodzimy w zakładke układ.
6.Wciskamy dodaj gadżet i wyszukujemy HTML/JavaScript (dodaj gadżet) i wklejamy tam nasz kod.

Myślę, że to się na coś wam przyda. Nie wysyłajcie mi takich pytań. :P Wysyłajcie mi swoje śmieszne/dziwne sny! Adres: DziwneSny@wp.pl

2 komentarze:

  1. Przydatne, wielkie dzięki, ja wysłałam :D
    Pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/stay-with-me.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń